[Geoinquiets Barcelona] Georeferenciacions per adreça en massa (?)

rafacuest rafa at puigverd.org
Sat Apr 13 03:51:32 PDT 2013

Hola si tens "maña" amb el javascript pots fer geolocalització inversa amb
varies web API's

fes-l'hi un cop a aquest article

http://mapbox.com/blog/mapping-google-doc-spreadsheet/

Explique com atacar a les apis de MapQuest (OSM) i a la de Yahoo .

De totes formes segons la meva experiencia la mes presisa es la que ja t'han
senyalat els company la de Google tot i que aplica restricsions per
cuantitat de resolucions no se si a tu t'afecta si tens que resoldre 8000
adreçes.
Un cap vaig tindre que fer la resolusió inversa i vaig fer servir l'API de
google i la veritat es que en termes generals ho calvava.