[Geoinquiets Barcelona] Oferta feina GIS a Londres

Jorge Sanz jsanz at osgeo.org
Mon Dec 9 13:12:47 PST 2013

2013/12/9 Raf Roset <rafroset a gmail.com>:
> Si és full time i sense cobrar, de què esperen que visquis?
>
> No, a mi em sembla que no és acceptable: a l'antiga Roma els esclaus tenien
> menjar i sostre per compte de l'amo. Si ara ja no et donen ni això és que
> hem retrocedit molt o hem fet massa concessions com a treballadors....
>
> Raf

Precisament he contactat en ells per oferir-me a tirar una ma, molt
amablement m'han dit que com que respecten el meu temps en quant vegin
alguna tasca que podria fer falta.

 A Anglaterra es sol vore bé tindre al CV alguna experiència amb ONGs,
crec que és un mercat un poc diferent del nostre. Si fora estudiant
que acaba d'eixir de la uni, tal volta preferiria treballar a una cosa
com esta abans de fer pràctiques fent fotocòpies ves a saber on.

Fent recerca a eixa web de "Charities" i "Full time" m'ixen 642 ofertes.

--
Jorge Sanz
http://www.osgeo.org