[Geoinquiets Barcelona] Que demanem a un mapa?

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Mon Mar 4 00:35:42 PST 2013

Que sigui crowdmap, autogestionat i transparent (evidentment que les dades
siguin Open Full ... no farem res sense informació i educació... com a
exemple us poso un enllaç d'un crowdmap, per a que vegeu una mica més
contendent cliqueu l'ajuda sobre "Como generar un reporte"
https://revolucionintegral.crowdmap.com/ )

Saluts!

Sr. Pin

El 4 de març de 2013 8.58, Wladimir Szczerban <bolosig a gmail.com> ha escrit: