[Geoinquiets Barcelona] Que demanem a un mapa?

Sergi Gumà sguma at mapista.com
Mon Mar 4 00:41:51 PST 2013

Bon dia,

- Que es puguin actualitzar les capes així com
afegir-ne de noves, no com a pròpies, sinó al model de dades general.

Salut!

Sergi Gumà

On Mon, 4 Mar 2013 09:31:21 +0100, geo inquiet
wrote:

> Vinga!
> Que les conclusions poden ser molt divertides si
tot hi aportem les nostres necessitats.
> DE MOMENT:
>
> 1. Que hi
sigui sempre (accessibilitat/commodity)
> 2. Que estigui actualitzat

3. Que sigui de qualitat
> 4. Que sigui interoperable
> 5. Que sigui
"machine readable"
> 6. Que pugui incloure la meva pròpia informació
(base layer & MY data layer)
> 7. Que pugui accedir des de qualsevol
plataforma device i navegador
> 8. Que sigui reutilitzable (llicència
oberta)
> 9. Que pugui accedir "wms" però també "fms"
> 10. Que
pugui ser de simbologia customitzable
> 11. Que sigui cercable (on hi
ha tal cosa),
> 12. Que pugui ser interrogable (què és tal cosa)

13. Que pugui ser analitzable (cerca els pous de Terrassa, longitud
d'una carretera, cerca per buffer d'un element, propietats geomètriques
dels elements, etc.
> 14. Que es puguin afegir capes de dades pròpies

> 15. Que es pugui accedir a les dades, via descàrrega o API.
#RawDataNow
> 16. Que es pugui exportar a diferents formats (bmp, pdf,
jpg, etc)
> 17. Que es pugui imprimir (personalitzar la impressió)

18. Que es puguin consultar els elements cartogràfics (info: que hi ha
aquí)
> 19. Que es puguin fer consultes de lozalització (on està
.....)
> 20. Que es puguin veure la taula d'atributs de les capes

21. Que sigui web 2.0, per rebre feedback i comentaris varis...
> 22.
que se pueda ver como ha cambiado el mapa con el tiempo (Datos
históricos) 4D
> 23. ...
> 24. ...
> 25. ...
>
> El 4 de març de
2013 8.58, Wladimir Szczerban ha escrit:

pueda ver como ha cambiado el mapa con el tiempo.

Gumà

actualment? Amb totes les propostes?

Gumà

als que no ho heu fet encara que respongueu, ni que sigui amb una sola
resposta (´no patiu per si és repetida).
MAPA??? (ENTENDRE EN SENTIT AMPLI: GEOINFORMACIÓ).

escrit:

l'autor/editor del mapa el presenti com vulgui, però que em proporcioni
les dades per a que jo en faci la meva versió. #RawDataNow

Raf

escrit:

que hi ha aquí)
lozalització (on està .....)