[Geoinquiets Barcelona] Que demanem a un mapa?

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Tue Mar 5 01:36:47 PST 2013

Per al 99'9% d'usuaris, crec que la més important seria "que expliqui una
història" (en la línia De La Torre). Excepte si ets geoinquiet (0'1%) i ja
pots explicar-te-la tu creuant les teves dades, baixant-te i modificant les
dades i canviant la simbologia.

El 4 de març de 2013 23.40, Roger Veciana i Rovira <rveciana at gmail.com> ha
escrit: