[Geoinquiets Barcelona] Que demanem a un mapa?

Assumpcio Termens atermens at gmail.com
Tue Mar 5 02:24:15 PST 2013

Que el pugui entendre un nen o el 99,9% d'usuaris que diu en Martí.

El 5 de març de 2013 10.36, Martí Pericay <marti.pericay a gmail.com> ha
escrit:

> Per al 99'9% d'usuaris, crec que la més important seria "que expliqui una
> història" (en la línia De La Torre). Excepte si ets geoinquiet (0'1%) i ja
> pots explicar-te-la tu creuant les teves dades, baixant-te i modificant les
> dades i canviant la simbologia.
>
> El 4 de març de 2013 23.40, Roger Veciana i Rovira <rveciana a gmail.com>ha escrit:
>
> Veure'n les metadades estaria bé.

>>> 2. Que estigui actualitzat
>>> 3. Que sigui de qualitat
>>> 4. Que sigui interoperable
>>> 5. Que sigui “machine readable”
>>> 6. Que pugui incloure la meva pròpia informació (base layer & MY data
>>> layer)
>>> 7. Que pugui accedir des de qualsevol plataforma device i navegador
>>> 8. Que sigui reutilitzable (llicència oberta)
>>> 9. Que pugui accedir “wms” però també “fms”
>>> 10. Que pugui ser de simbologia customitzable
>>> 11. Que sigui cercable (on hi ha tal cosa),
>>> 12. Que pugui ser interrogable (què és tal cosa)
>>> 15. Que es pugui accedir a les dades, via descàrrega o API. #RawDataNow
>>> 16. Que es pugui exportar a diferents formats (bmp, pdf, jpg, etc)
>>> 17. Que es pugui imprimir (personalitzar la impressió)
>>> 18. Que es puguin consultar els elements cartogràfics (info: que hi ha
>>> aquí)
>>> 19. Que es puguin fer consultes de lozalització (on està .....)
>>> 20. Que es puguin veure la taula d'atributs de les capes
>>> 21. Que sigui web 2.0, per rebre feedback i comentaris varis...

*   **óıɔdɯnssɐ
   *