[Geoinquiets Barcelona] Toponimia merdosa

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Wed Mar 6 13:49:22 PST 2013

Els puntuals no solen donar problemes com dius. Ara, per molt polígon o línea que sigui un element, no entenc perquè l'etiqueta és a centenars de quilòmmetres de distància.

Encara que lentament, l'ICC sol donar resposta a aquestes qüestions, potser els hi podriem fer arribar una queixa/suggerència conjunta com a geoinquiets?

Àlex