[Geoinquiets Barcelona] WFS + correccions camins ICC

Antoni Aniento a_aniento a hotmail.com
dic feb 26 14:29:37 PST 2014

Bona nit companys,

Primer de tot agrair la resposta del Jorge Sanz a la pregunta que vaig fer
l’altra dia sobre WFS del cadastre.

Rebo les notificacions dels correus electrònics de manera diària i m’havia
passat per alt contestar.

Per altra banda voldria notificar la inexistència (o totalment
impracticable) d’un camí que apareix a un 1:5000 vectorial de lICC (full
bt5mv20sh0f294115c1r050.zip, capa bt5mv20sh0f294115cl1r050.shp)

Potser lAssumpció Termens es la persona adequada?

Adjunto el tram inexistent en format plt d’oziexplorer.

Salutacions i gràcies! Atentament,

Toni Aniento