[Geoinquiets Barcelona] WFS + correccions camins ICC

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dic feb 26 23:51:17 PST 2014

Des de l'ICGC prenem nota i ho passem al responsable pertinent per a que ho
tinguin en compte...

El dia 26 febrer de 2014 23.29, Antoni Aniento <a_aniento a hotmail.com> ha
escrit:

*óıɔdɯnssɐ   *