[Geoinquiets Barcelona] WFS + correccions camins ICC

Sergi Gumà sguma a mapista.com
dij feb 27 02:38:22 PST 2014

Bon dia,

Sobre el tema dels camins del topogràfic 1:5000, fa
temps vaig proposar en una reunió amb l'ICC la possibilitat de tenir
una eina web que permetés afegir o modificar informació de camins, ja
que et trobes que, com comenta l'Antoni, hi ha camins abandonats que
surten com a camins, corriols que es perden per dins del bosc però que
existeixen, etc. La resposta en aquell moment va ser negativa (llarg
d'explicar).

Penses i veus que l'opció que plantejava ja ho tinc amb
OpenStreetMap, on veus que la informació de camins, corriols i derivats
és de més detall que l'ICC i que tens la possibilitat d'editar-la.

és quan penses que és una llàstima que l'ICC no disposi d'eines per a
tal finalitat (quan hi ha gent disposada) i ho enllaço amb la
presentació que va fer l'Ivan Sánchez fa un any al Forum SIG
(llàstima que en aquell moment el Sr. Miranda ja havia marxat).

Salutacions!

Sergi Gumà

A 27-02-2014 08:51, Assumpcio Termens
escrigué:

> Des de l'ICGC prenem nota i ho passem al responsable
pertinent per a que ho tinguin en compte...

> El dia 26 febrer de
2014 23.29, Antoni Aniento <a_aniento a hotmail.com> ha escrit:

nit companys,

la pregunta que vaig fer l'altra dia sobre WFS del cadastre.

Rebo les notificacions dels correus electrònics de manera diària i
m'havia passat per alt contestar.

notificar la inexistència (o totalment impracticable) d'un camí que
apareix a un 1:5000 vectorial de lICC (full bt5mv20sh0f294115c1r050.zip,
capa bt5mv20sh0f294115cl1r050.shp)

la persona adequada?

d'oziexplorer.

Aniento