[Geoinquiets Barcelona] Nou Geoportal de Cartografia a l'AMB

Raf Roset rafroset a gmail.com
dis abr 4 01:42:32 PDT 2015

<troll>

Algú sap quina és la finestreta de l'AMB on contesten preguntes? Encara cal
portar-les impreses en paper timbrat de l'estanc? I sabeu si em demanaran
el certificat de penals?

</troll>

Em costa de creure que l'AMB utilitzi els Geoinquiets unidireccionalment
però és ben bé la impressió que dona. Hi ha tics de les administracions que
no canvien...

Raf

El dia 31 març de 2015, 10:40, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: