[Geoinquiets Barcelona] Nou Geoportal de Cartografia a l'AMB

Daniel Prats prats.daniel a gmail.com
dis abr 4 02:06:15 PDT 2015

Ànims,.... algú proper de lAMB pot posar llum a les preguntes ????

Segur que si....

Atentament,
Daniel Prats
El dia 04/04/2015 10.42, "Raf Roset" <rafroset a gmail.com> va escriure: