[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Raf Roset rafroset a gmail.com
dll abr 27 02:45:38 PDT 2015

esperem les respostes de Movistar i Casa Àsia, i si aquest vespres no han
dit res explorem les universitats.
Segurament en Jaume Figueras (copiat) també podria tenir algun lloc a
l'abast?

Raf

El dia 27 d’abril de 2015, 11:23, Martín González <hi at martingonzalez.net>
ha escrit: