[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Elena Sauleda elena.sauleda a gmail.com
dim abr 28 00:26:27 PDT 2015

Bon dia!

Ahir vaig veure via twitter la convocatòria. Jo arribaré a partir de les 20
(suposo que no serà massa tard) i també he fet córrer la veu, ho he dit a 4
persones més que no sé si finalment s'animaran a venir.
Amb una mica de sort portser serem més de 10 i tot.

Per les persones que no hagin fet mai edició cartoràfica potser també hi ha
l'opció de http://www.tomnod.com/, que és molt més fàcil (només ho dic com
a possible altre opció).

Fins a la tarda.

Salut

El dia 27 d’abril de 2015, 15:38, Wladimir Szczerban <bolosig a gmail.com> ha
escrit: