[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Francisco José Moya tralara a gmail.com
dll abr 27 04:18:53 PDT 2015

Hola,
també per la UPF, si el Martín no pogués fer la gestió, es pot gestionar
via antics alumnes/alumni.
Crec que seria possible, tot i que no sé si pel mateix dia. Fins i tot crec
que es podria pre-reservar un aula ja encara que al final no s'utilitzès.

Adéu!