[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Martín González hi a martingonzalez.net
dll abr 27 04:24:01 PDT 2015

Tenim un grup de Hacklab a la Pompeu i responen molt ràpid, tinc
contacte directe amb el responsable i ja hem organitzat coses abans.

Si aquesta tarda no responen de Casa Asia o Movistar faig la gestió? En
tot cas potser teniu una opció millor.

Merci
Martín