[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Raf Roset rafroset a gmail.com
dll abr 27 04:27:53 PDT 2015

El dia 27 d’abril de 2015, 13:24, Martín González <hi at martingonzalez.net>
ha escrit:

> Tenim un grup de Hacklab a la Pompeu i responen molt ràpid, tinc
> contacte directe amb el responsable i ja hem organitzat coses abans.
>
> Si aquesta tarda no responen de Casa Asia o Movistar faig la gestió? En
> tot cas potser teniu una opció millor.
>
> Merci

De moment Movistar no diu res, o sigui que si vols anar adelantant la
gestió tindrem més temps per organitzar-ho tot.
A nivell logístic potser sigui millor dimecres que dimarts (per les
presses), però a nivell específic de contribuir a Nepal potser sigui millor
demà dimarts.
A mi em va bé tots dos dies però prefereixo dimarts.