[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Martín González hi a martingonzalez.net
dll abr 27 04:35:39 PDT 2015

Ja he enviat el correu. Quan tingui una resposta us envio un missatge.

Això pensava, potser dimarts és millor per ser més ràpids. He preguntat
dimarts o dimecres a les 19h.

Martín