[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Martín González hi a martingonzalez.net
dll abr 27 05:27:28 PDT 2015

Podem accedir a l'espai del Hacklab a la Facultat de Comunicació de la
UPF. Hi ha wifi i projector i una taula amb espai per 10-15 persones
aproximadament.

Direcció: http://g.co/maps/ehurv

El Hacklab esta a la biblioteca, l'edifici que esta al fons de la Plaça
Gutenberg. Podem quedar a la porta de la facultat a les 19.00 si voleu
(o abans). Tenim fins les 21.