[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Anna Muñoz a.munyoz.b a gmail.com
dll abr 27 05:32:17 PDT 2015

Hola,

des de Casa Asia acaben de *confirmar la sala per demà dimarts, 28 d'abril *al
recinte de Sant Pau.
Han mostrat molt d'interés en la feina que volem fer i ens donen moltes
facilitats per triar-ne sala inclús si som més de 10 persones.

La persona de contacte m'enviarà més detalls a partir de les 15:30.
Tan bon punt les tingui les compartiré amb vosaltres.

Salutacions i FINS DEMÀ !!!

El dia 27 d’abril de 2015, 13:35, Martín González <hi at martingonzalez.net>
ha escrit: