[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Raf Roset rafroset a gmail.com
dll abr 27 05:46:30 PDT 2015

Anna, Martín, gràcies a tots dos per les gestions.
Per primer cop tenim dues sales per a una sola activitat <facepalm>

Quan l'Anna tingui tots els detalls decidim quina opció triem, ja que
sembla que l'horari de Casa Àsia és més ampli....

Raf

El dia 27 d’abril de 2015, 14:32, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha
escrit: