[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Anna Muñoz a.munyoz.b a gmail.com
dll abr 27 05:51:47 PDT 2015

Us acabo de reenviar el missatge de la persona de contacte de Casa Asia.
Opineu i digueu la vostra, per tancar el tema el més aviat possible.

Fins aviat !

El dia 27 d’abril de 2015, 14:46, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: