[Geoinquiets Barcelona] nº45: generalitat, OS

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dim feb 17 23:48:58 PST 2015

El document amb els 10 projectes estratègics d'acció de govern i per a la
transició nacional:
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs/2015/02/17/17/42/6d8b9223-8f54-4022-a1c3-b4491331240d.pdf

I el document amb els acords de govern de la sessió d'ahir:
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs/2015/02/17/12/14/7fda1d2f-f63e-487e-b43f-8a7d55ade7e1.pdf

El dia 18 febrer de 2015, 8:46, Assumpcio Termens <atermens a gmail.com> ha
escrit:

--

*óıɔdɯnssɐ   *