[Geoinquiets Barcelona] nº45: generalitat, OS

Martí Pericay marti a pericay.com
dic feb 18 09:22:14 PST 2015

Trobo que "Agència Catalana de la Terra" és un oxímoron geogràfic. O la
Terra, o Catalunya.

Jo tiraria per "Agència de la Catalana Terra" fent referència al Virolai.

Martí Pericay Prat
www.pericay.com

El dia 18 febrer de 2015, 8:48, Assumpcio Termens <atermens a gmail.com> ha
escrit: