[Geoinquiets Barcelona] Barcelona geodata al Github

Oscar Fonts oscar.fonts a geomati.co
dll mar 9 02:09:45 PDT 2015

Hola Martín,

Molt bona iniciativa. Un d'aquells petits gestos que ens poden simplificar
la vida, moltes gràcies!!

Però em sembla que tens un problema de canvi de datum ED50 => WGS84.
Fixa't que les dades apareixen desplaçades respecte la cartografia de base.

Ho pots solucionar aplicant la reixeta NTv2 oficial de l'ICC:
https://github.com/oscarfonts/gt-datumshift/blob/master/icc-tests/src/test/resources/org/geotools/referencing/factory/gridshift/100800401.gsb

I fent servir aquesta comanda de ogr2ogr:
https://github.com/oscarfonts/catastro2postgis/blob/master/catastro2postgis.sh#L43

Quedaria una cosa així (a repassar, no l'he provat):
ogr2ogr -s_srs "+init=epsg:23031 +nadgrids=./100800401.gsb +wktext" -t_srs
EPSG:4326 <dest_file>.json <source_file>.shp
I, posats a demanar, si a més publiquéssis els fitxers a gh-pages, es
podrien utilitzar els fitxers directament del repo (CDN patillero?).

Salut!

Oscar.

Oscar Fonts
www.geomati.co <http://geomati.co>