[Geoinquiets Barcelona] Barcelona geodata al Github

Martín González hi a martingonzalez.net
dll mar 9 03:07:35 PDT 2015

Moltes gràcies per la teva resposta Oscar!

Sí, ja em semblava que tenia un error amb això, no sóc gaire expert (i
per això vaig enviar aquest correu, per si algú em podia ajudar :)

Aquesta nit miraré els links i provaré a el que m'has dit. També puc fer
això del gh pages, a veure si funciona bé.

Salut,
Martín

Martín González
https://martingonzalez.net