[Geoinquiets Barcelona] Simplificar dos topojson

Martín González hi a martingonzalez.net
dic maig 6 12:57:10 PDT 2015

Hola Geoinquiets,

Us faig aquesta pregunta perquè no he trobat res al google i m'estic
desesperant: Tinc un parell de topojsons (províncies i municipis), i
vuic simplificar-los de manera que els límits quedin parells i
coincideixin, però que estiguin a arxius diferents.

Algú ho ha fet? Estic probant amb mapshaper, però no m'interessa massa
combinar els arxius. Potser amb alguna opció al QGIS?

Moltes gràcies per tot i perdoneu la meva ignorància,
Martín
--
Martín González
https://martingonzalez.net