[Geoinquiets Barcelona] Simplificar dos topojson

Raf Roset rafroset a gmail.com
dic maig 6 23:50:42 PDT 2015

Jo diria que s'ha de poder fer amb Qgis, amb una recepta com:
1) convertir les dues capes a shape (per poder-les editar)
2) juntar les dues en una (via dissolve o similar)
3) simplificar
4) recrear les dues capes per separat de nou

però no ho he provat....

Raf

El dia 6 de maig de 2015, 21:57, Martín González <hi at martingonzalez.net> ha
escrit: