[Geoinquiets Barcelona] QGis and Crash Dumped

Carlos López PSIG carlos.lopez a psig.es
dim abr 19 13:43:09 PDT 2016

Hola Miquel,
Així amb les dades que proporciones et recomanaria desintal·lar i tornar a
instal·lar, sembla que no està ben instal·lat.
Podries facilitat el missatge d'error que dona, el veuràs al panel de
missatges de registro, si pots!

Salutacions,

* <http://www.psig.es>*

*Carlos López Quintanilla*