[Geoinquiets Barcelona] QGis and Crash Dumped

Miquel Pujol Garcia miquel a sitio.international
dij abr 21 00:41:15 PDT 2016

*Hola Carlos,*

Ja he desintal·lat (i borrat registres) i instal·lat de nou i res de res.
No puc accedir al registre blau que dius.

He llegit que podria ser un connector-plugin i he anat desactivant-los
tots fins a un que es diu *Géofoncier Éditeur RFU* que ve instal·lat
de sèrie. Quan intento desinstal·lar-lo, dóna error i es tanca el Qgis.

Geogràcies,
*Miquel Pujol Garcia*
Brand Manager *sitio™*
Phone +34607938686
www.sitio.international

El dia 20 d’abril de 2016, 13:47, <barcelona-request a lists.osgeo.org> ha
escrit: