[Geoinquiets Barcelona] Àrees de municipis – km2

Martín González m a martingonzalez.net
dis feb 20 06:56:28 PST 2016

Merci Roger!

He trobat un estudi del grup Alarcos amb dades del 2012 i les àrees no són iguals. Diferències petites, per això tenia dubtes.

http://alarcos.esi.uclm.es/per/fruiz/pobesp/ter_mun.htm#dens

Per què pot ser?
—
Martín González