[Geoinquiets Barcelona] Àrees de municipis – km2

Martín González m a martingonzalez.net
dll feb 22 13:00:34 PST 2016

Actualizació. He preguntat i un investigador m’ha passat una web del registre d’entitats locals amb els km2 de cada municipi.

http://ssweb.seap.minhap.es/REL/

Amb el QGIS i els shapefiles oficials Barcelona em sortia a 99,45km2, amb aquestes dades és de
98,21km2!

Merci per tot!
Martín
—