[Geoinquiets Barcelona] Àrees de municipis – km2

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dll feb 22 14:52:05 PST 2016

Martín,

aquesta diferència pot venir donada pel factor d'anamorfosi de la projecció
UTM. La projecció UTM és una projecció conforme (conserva angles) així que
hi ha deformacions en les distàncies i àrees. Tal i com està definida, al
meridià central del fus el factor d'escala (o d'anamorfosi) és de 0.9996 i
augmenta a mida que et vagis allunyant del meridià. Aquest factor, per
tant, varia punt a punt...

Pels valors que dius, l'àrea calculada pel shape és l'àrea sobre la
projecció (pla) mentre que la segona és sobre l'el·lipsoide (i.e. Terra,
sense tenir en compte la projecció al pla).

Tot completament normal i vàlid...

A.

Enviat amb MailTrack
<https://mailtrack.io/install?source=signature&lang=ca&referral=atermens@gmail.com&idSignature=25>

El dia 22 de febrer de 2016, 22:00, Martín González <m a martingonzalez.net>
ha escrit:

*óıɔdɯnssɐ   *