[Geoinquiets Barcelona] qui s'apunta a Londres el maig?

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dij mar 10 00:11:32 PST 2016

Fantàstica idea !!

Vull veure el programa, les empreses i entitats de la fira ja estan
publicades. Per la qual cosa els workshops seran d'algunes d'elles.

Miraré de com encabir-ho a l'agenda...

A.

Enviat amb MailTrack
<https://mailtrack.io/install?source=signature&lang=ca&referral=atermens@gmail.com&idSignature=25>

El dia 10 de març de 2016, 8:52, Anna Muñoz <a.munyoz.b a gmail.com> ha
escrit:

*óıɔdɯnssɐ   *