[Geoinquiets Barcelona] qui s'apunta a Londres el maig?

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dij mar 10 00:30:27 PST 2016

Noi a s,

s'hagués comentat abans... El programa dels workshops ja està disponible
http://geobusinessshow.com/workshops/alphabetical-list-workshops/

A.

Enviat amb MailTrack
<https://mailtrack.io/install?source=signature&lang=ca&referral=atermens@gmail.com&idSignature=25>

El dia 10 de març de 2016, 9:11, Assumpcio Termens <atermens a gmail.com> ha
escrit:

--

*óıɔdɯnssɐ   *