[Geoinquiets Barcelona] Mapa de pendents de carrers

Miquel Pujol Garcia miquel a sitio.world
dll ago 20 23:34:23 PDT 2018

*Bon estiu Geoinquiets i Geoinquietes,*

Perdoneu que us molesti, que esteu de vacances segur... jo encara no. Jo al
setembre !!! ;-)
Estic fent un anàlisi territorial i volia preguntar-vos una cosa de Qgis, a
veure com puc fer-ho. Us explico el que tinc per fer un mapa de pendents de
carrers:

--> Tinc el model digital del terreny.
--> Tinc una xarxa viària d'eixos amb noms de carrers a dins la taula, etc,
etc,...

He extret de les linies, punts cada 100m i aquests punts els he creuat amb
el MDT per treure'n
la seva cota d'alçada.

Ara (crec) hauria de partir la línia de carrer en trams de 100m perquè
inici-final coincideixi amb
els punts i així creuar punts i línies per tenir dos camps de cota per
extreure'n el pendent, però no
sé com trencar la línia cada 100m.

Sabeu amb quin plugin o amb quina eina puc trencar-les? O sabeu alguna
altra manera de fer-ho?

Preneu-vos una cerveseta ben freda a la salut dels currantes d'agost ;-)
Geosalut i Geogràcies !!!
*Miquel Pujol Garcia*
Brand Manager *sitio™*
Phone +34607938686 <607%2093%2086%2086>