[Geoinquiets Barcelona] Mapa de pendents de carrers

Oscar Fonts oscar.fonts a geomati.co
dim ago 21 00:23:58 PDT 2018

Hola Miquel,

Fa uns anys vaig fer aquesta utilitat:
https://github.com/oscarfonts/TerrainService
Hi tires un fitxer vectorial en 2D i un DEM, i et torna un fitxer vectorial
en 3D.
Es podia fer servir com a línia de comandes i desplegar com a servei web.

És vell, i la demo en línia ja no està operativa.
Llàstima, perquè recordo que era xula, podies dibuixar una polilínia i et
feia el perfil... amb una mica de carinyu encara ho podriem ressucitar!

Salut,

Oscar.

--
Oscar Fonts