[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 103, número 6

Miquel Pujol Garcia miquel a sitio.world
dim ago 21 04:25:15 PDT 2018

*Gràcies Geoinquiets Òscar i Carlos,*

*Òscar*, gràcies pel suggeriment. Tal com vaig d'apretat de temps, tendiré
cap a al que em comenta en Carlos a QGIS. Thanks !!!

*Carlos,* estic analitzant un municipi que té com una muntanya russa
urbanitzada.
Per damunt del 20% de pendent del terreny, la llei d'urbanisme prohibeix
edificar,
però tot i així, hi ha edificacions amb els seus corresponents carrers
d'accés. Per
establir el nostre grau d'urbanització a l'estudi dels carrers, necessitem
saber els % de
pendent dels trams de cada 100m. Crec que per afinar més, a part de fer els
trams de
100m, faré split també amb les corbes de nivell per tenir punts d'inflexió.
Després treuré
els punts dels extrems per fer-ne l'extracció de la cota del MDT i després
fer el spatial
join de punts i linies.

Viam com surt,
Gràcies als dos !!!

*Miquel Pujol Garcia*
Brand Manager *sitio™*
Phone +34607938686 <607%2093%2086%2086>
https://www.sitio.world

El dia 21 d’agost de 2018 a les 12:00, <barcelona-request a lists.osgeo.org>
ha escrit: