[Geoinquiets Barcelona] Nº964: geofencing, electrolineres, ecosistema, reconstrucció

Lucas Martinez lucas.martinez a starlab.es
dic oct 17 00:03:14 PDT 2018

Hola,

Quan jo era un nen el meu tiet va portar de Suïssa un cotxe amb benzina
sense plom. Li vam enviar un mapa de "Campsa" amb les ES que tenien sense
plom a tota Espanya. Vam pensar "Això els limita molt la mobilitat, no
funcionarà". Avuí no pots comprar benzina que no sigui sense plom....

Tot arribarà... :)