[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 105, número 14

Miquel Pujol Garcia miquel a sitio.world
dic oct 17 00:10:45 PDT 2018

Conduir amb silenci elèctric ha de ser espectacular.... tot i així, espero
que pensin amb els amants dels cotxes racing
i que en els elèctrics incorporin uns bons altaveus per poder seleccionar
el soroll del motor d'un Aston Martin DB9,
un Lexus IS-F, un Audi S1 o un Mehari si és el cas...

O treiem fum, o tot farà un pet com una glà !!!
*Miquel Pujol Garcia*
Brand Manager *sitio™*
Phone +34607938686 <607%2093%2086%2086>
https://www.sitio.world

Missatge de l'adreça <barcelona-request a lists.osgeo.org> del dia dc., 17
d’oct. 2018 a les 9:03: