[Geoinquiets Barcelona] Geocalçotada Mig Any

Jessica Sena jessisena a gmail.com
dll jun 17 23:05:11 PDT 2019

Bones,

a mi la idea em sembla súper bona i engrescadora raf!

De tema lógística puc aportar poc, però la idea de moure-ho via meetup em
sembla bona també. Potser es podria parlar amb l'actig per treure-ho a la
seva pàgina?

O fer un crowdfunding per obrir una pàgina pròpia de geoinquiets i així a
més tenir el meetup disponible per futures xerrades? Què us sembla?