[Geoinquiets Barcelona] Geocalçotada Mig Any

Raf Roset rafroset a gmail.com
dll jun 17 23:20:00 PDT 2019

La versió professional de Meetup em sembla que surt per 6 eur al mes i
ofereix tres comptes. Que podrien ser Actig, Geoinquiets i un tercer en
reserva (pex ForumTigSig).

Però està clar que la Geocalçotada de Mig Any s'ha de convocar per Meetup i
pagar full price a l'avançada, i es tanca quan s'ha completat la inscripció
de les places sense excuses (25, 30, depenent del bus) per ordre d'arribada.

Raf

Missatge de Jessica Sena <jessisena at gmail.com> del dia dt., 18 de juny 2019
a les 8:05: