[Geoinquiets Barcelona] Dades obertes

Jorge Sanz xurxosanz a gmail.com
dim nov 12 01:54:32 PST 2019

Bon dia companys,

Estava veient si trobava un conjunt de dades per fer servir de demo per un
parell de saraos que tinc a la vista, a vore si em podeu ajudar.

Les característiques serien:

   - dades obertes
   - àmbit geogràfic de major preferència a menor: Barcelona, Catalunya,
   Espanya
   - dades puntuals amb un component temporal, amb atributs quantitatius i
   qualitatius
   - si son dades que s'actualitzen periòdicament millor
   - quant més dades millor

De moment lo millor que he trobat és:

   -  registre d'us de l'aplicació mòbil idcat de 2015 a 2017
   <https://analisi.transparenciacatalunya.cat/en/Ci-ncia-i-Tecnologia/Dades-recollides-per-l-aplicaci-Cobertura-M-bil-20/g9ma-vbt8>
   - registre de vigilància atmosfèrica
   <https://analisi.transparenciacatalunya.cat/en/Medi-Ambient/Dades-d-immissi-dels-punts-de-mesurament-de-la-Xar/uy6k-2s8r>
(aquest
   mola per que Socrata dona API per anar afegint dades)

Idees?
--
Jorge Sanz
http://twitter.com/xurxosanz