[Geoinquiets Barcelona] Dades obertes

Manel Alemany Martínez manalemart a gmail.com
dim nov 12 02:02:29 PST 2019

Bones Jorge,

El meteocat tenen dades automatitzades per estacions meteorològiques de la
xarxa XEMA i XOM, tant en format diari com mensual.
 Vamos un fum de dades, dividides per estació, hi ha altre document a la
seua web amb la localització UTM exacta de cada un d'aquest punts de
mesura.

https://www.meteo.cat/wpweb/climatologia/serveis-i-dades-climatiques/anuaris-de-dades-meteorologiques/xarxa-destacions-meteorologiques-automatiques/