[Geoinquiets Barcelona] Dades obertes

Jorge Sanz xurxosanz a gmail.com
dim nov 12 04:27:55 PST 2019

Gràcies a tothom!!

Adrià, lo de la interfície SQL és un punt molt a favor per consumir dades
d'un API, de les millors idees que van tindre els ex-companys de CARTO :___)

Vaig a provar a vore que tal queden les dades meteo, per que sense un volum
alt de geometries diferents no sé si quedarà bé per el que vull comunicar.
De moment he fet proves amb el catàleg d'arbres de BCN però sense les dades
de la data plantació no m'acaba d'agradar