[Geoinquiets Barcelona] Dades obertes

Jorge Sanz xurxosanz a gmail.com
dic nov 13 03:09:17 PST 2019

On Tue, 12 Nov 2019 at 12:43, Majó Crespo, Núria <nuria.majo a gencat.cat>
wrote:

> Hola
>

> A dades obertes gencat tens diversos conjunts amb volum i dimensió
> temporal per fer exercicis interessants.
>
> Tots tenen accés via API molt fàcil, que pots usar per a mantenir les
> dades actualitzades periòdicament.( Si vols et puc passar un breu manual
> d’exemples d’us de l’API.)
>

> ·         Un del interessants és el de qualitat de l’aire (tècnicament
> immissions ;-)  que deies. Té dades per hora, carregades diàriament, són
> series històriques de gairebé 20 anys, i de diversos contaminants.  I conté
> [...]

Núria aquest l'havia vist i el tinc carregat però existeix una taula mestra
de les estacions o les tinc que extraure de les mesures?

·         També el d‘Equipaments em sembla interessant per la varietat que
> conté
>

> https://analisi.transparenciacatalunya.cat/Urbanisme-infraestructures/Equipaments-de-Catalunya/8gmd-gz7i

Esta està divertida, em falten atributs qualitatius però no queda malament
amb Kibana

--
Jorge Sanz
http://twitter.com/xurxosanz