[Geoinquiets Barcelona] Dades obertes

Roger Veciana i Rovira rveciana a gmail.com
dim nov 12 04:47:26 PST 2019

L'API de Meteocat té el problema que demanen una clau, i triguen un dia a
dnar-la. Potser pots demanar-ho per avançat, però sinó és complicat per un
curs. Les de llamps són les més boniques per fer exemples, perquè n'hi ah
moltes, es poden agrupar, tenen atributs, canvien de lloc cada vegada, etc.

Missatge de Manel Alemany Martínez <manalemart a gmail.com> del dia dt., 12
de nov. 2019 a les 11:02: