[Geoinquiets Barcelona] Dades obertes

Jorge Sanz xurxosanz a gmail.com
dim nov 12 23:58:51 PST 2019

On Tue, 12 Nov 2019 at 13:47, Roger Veciana i Rovira <rveciana a gmail.com>
wrote:

> L'API de Meteocat té el problema que demanen una clau, i triguen un dia a
> dnar-la. Potser pots demanar-ho per avançat, però sinó és complicat per un
> curs. Les de llamps són les més boniques per fer exemples, perquè n'hi ah
> moltes, es poden agrupar, tenen atributs, canvien de lloc cada vegada, etc.

ummm no tinc presa però si no estan accessibles fàcilment no m'interessa
tant per que per fer tallers resultaria un problema.

aixina encara estic d'acord que els llamps sempre son vistosos, deixe un
exemple que vaig fer fa uns anys amb CARTO amb un dataset
<https://aws.amazon.com/public-datasets/gsod/> també força interessant,
llàstima que la api de youtube ja no permet la autoreproducció però encara
podeu vore el map en banda sonora si voleu xDDD

http://climate-viz.jorgesanz.net/thunders.html

--
Jorge Sanz
http://twitter.com/xurxosanz