[Geoinquiets Barcelona] QGIS Developers

Miquel Pujol Garcia miquel a adverbiodelugar.international
dim oct 8 03:08:20 PDT 2019

*Bon Dia Geoinquiets & Geoinquieteses,*

He estat consultant a QGIS users & developers aquell dubte que us vaig
traslladar
en els layouts de QGIS sobre poder fer una presentació via polígons
irregulars com
si fos un Tetris. M'han respost d'arreu del món (és brutal !!!) dient-me
que no es pot fer
actualment ni via plugin ni via core i que poder-ho fer requereix integrar
aquesta capacitat
en el core de QGIS.

Aquesta capacitat l'hauria de fer jo (si en sapigues) o algun
desenvolupador acreditat de QGIS.
Com que jo no en sé.... sabeu-coneixeu algun desenvolupador acreditat de
QGIS per Barcelona
per fer-li la consulta?

Salutacions,
Gràcies,
*Miquel Pujol Garcia*

*AdverbiodeLugar**.International™*
miquel a adverbiodelugar.international
Telf: +34607938686

Més informació sobre la llista de correu Barcelona