[Geoinquiets Barcelona] QGIS Developers

Manel Alemany Martínez manalemart a gmail.com
dim oct 8 07:04:01 PDT 2019

Per barcelona no conec cap, pero a galicia esta Luigi Pirelli (@ginetto en
twitter) o Victor Olaya. Ambòs formen part del Core team de Qgis si no
recorde mal

Missatge de Miquel Pujol Garcia <miquel a adverbiodelugar.international> del
dia dt., 8 d’oct. 2019 a les 12:08: